Co
  • Aquaparki i Baseny
  • Dla dzieci
  • Góry
  • Kino
  • Kolejki
  • Kultura i sztuka
  • Motoryzacja
  • Natura
  • Ogrody
  • Parki rozrywki
  • Plaże i kąpieliska
  • Przygoda
  • Rozrywka
  • Sporty
  • Trasy i Szlaki
  • Wodne
  • Zabytki
  • Zimowe
Gdzie
image

Pierwsze kroki

1. Zarejestruj lub Zaloguj się!

Tworzenie profilu jest niezbędnym procesem, aby uzyskać dostęp do pulpitu nawigacyjnego czyli Twojego „centrum” wszystkich narzędzi do zarządzania ofertami, atrakcjami.

Stwórz swój profil

Pierwszym krokiem w tworzeniu wykazu firmy jest zalogowanie się lub rejestracja . Możesz założyć konto, używając własnego nazwiska lub utworzyć profil dla swojej firmy.

Po utworzeniu profilu możesz edytować swoje informacje osobiste lub biznesowe na pulpicie nawigacyjnym. Dopóki nie utworzysz atrakcji, wszystko do czego będziesz mieć dostęp na pulpicie nawigacyjnym, to Twój profil, ulubione atrakcje i wszelkie opinie, które zostawiłeś na innych ofertach atrakcji.

 

2. Wybierz swój plan!

Istnieją trzy plany cenowe (FREE,  STANDARD i PREMIUM)Jeśli nie masz pewności, od czego zacząć, zawsze możesz rozpocząć korzystanie z planu bezpłatnego. Uaktualnisz go w dowolnym momencie, jeśli potrzebujesz dodatkowych funkcji w swojej ofercie atrakcji.

Po zalogowaniu – wybierz opcję Dodaj Atrakcję z pulpitu nawigacyjnego lubz górnego paska nawigacyjnego witryny.

W przypadku właścicieli atrakcji, którzy mają wiele lokalizacji, najlepiej jest utworzyć wiele wpisów dla każdej lokalizacji atrakcji, w takich przypadkach dostępne są atrakcyjne zniżki.

W przypadku organizacji wydarzenia – dla każdego z nich należy utworzyć stronę z atrakcją, a następnie w zakładce „Wydarzenia” dodać dodatkowe informacje o imprezie: daty, linki www do biletów (opcjonalnie), specjalne oferty wcześniejszej rezerwacji oraz krótki opis, aby łatwo udostępnić wydarzenie w mediach społecznościowych.

3. Stwórz swoją Atrakcję!

Serwis zapewnia łatwy w użyciu formularz zgłoszeniowy do tworzenia i publikowania informacji o atrakcji.

Formularz umożliwia wprowadzenie ważnych informacji o Twojej atrakcji. Staraliśmy się ułatwić Ci ten proces, automatyzując dodawanie danych za pomocą interfejsów API Google, więc wypróbuj naszego Auto-Bota!

Zaleca się podanie jak największej ilości informacji o atrakcji, w tym godzin otwarcia, FAQ – często zadawane pytania, tagi i słowa kluczowe, ponieważ wszystko to pomoże znaleźć w wynikach wyszukiwania Twoją atrakcję.

Co najważniejsze, nie zapomnij wybrać odpowiedniej kategorii i jej dodatkowych opcji, które odnoszą się do Twojej atrakcji. Upewnij się,
że przesyłasz prawidłowo sformatowane logo, atrakcyjne zdjęcia galerii oraz zdjęcie główne.
Pamiętaj, obraz mówi więcej niż tysiąc słów.
Poniżej rekomendowane rozdzielczości obrazów:

  • Logo: 512x512px
  • Obraz głównego zdjęcia: 1280x720px
  • Galeria zdjęć: 1280x720px

4. Publikuj i zapłać!

Teraz, gdy już utworzyłeś swoją atrakcję i jesteś zadowolony z układu swojej strony o atrakcji, nadszedł czas na publikację!

Dokonaj szybkiej płatności online (BLIK, szybki przelew, karta kredytowa).  Twoja atrakcja będzie rozpatrywana do zatwierdzenia przez moderatora natychmiast po przetworzeniu płatności (czas publikacji do 72h).

Edytuj swoją atrakcję

Po opublikowaniu wpisu edytuj istniejący wpis o atrakcji lub wydarzeniu za pomocą naszego łatwego w użyciu formularza. Umożliwia on aktualizowanie informacji nieograniczona ilośc razy. Jeśli chcesz skorzystać z dodatkowych funkcji oferowanych w  innych planach, możesz łatwo zaktualizować swój plan w dowolnym momencie.

5. Przejmij swoją atrakcję!

To ostatni krok do umieszczenia na liście Twojej atrakcji w naszym katalogu. Gdy Twoja atrakcja zostanie już przez kogoś opublikowana
w serwisie GdzieNaWycieczke, wyświetl jej podgląd i „Zgłoś przejęcie ” uznając ją za własną.

Platforma GdzieNaWyciecke umożliwia wszystkim zarejestrowanym użytkownikom na dodanie atrakcji. Nie muszą być właścicielami ani pracować w danej firmie.

Jeśli ktoś wyświadczył Ci przysługę  i utworzył dla Ciebie Twoją atrakcję, przejmij nad nią kontrolę uznając ją za swoją wypełniając formularz – „Zgłoś przejęcie„. Nasz zespół rozpatrzy Twoje zgłoszenie o przeniesienie atrakcji i zostanie ona połączona z Twoim kontem. Będziesz mógł ją zachować w bezpłatnym planie lub przejść na plan płatny.

Gotowy  do rozpoczęcia?

Dodaj własną atrakcję.
Nie widzisz atrakcji, którą znasz? – dodaj ją do naszego serwisu zupełnie za darmo!