Co
  • Aquaparki i Baseny
  • Dla dzieci
  • Góry
  • Kino
  • Kolejki
  • Kultura i sztuka
  • Motoryzacja
  • Natura
  • Ogrody
  • Parki rozrywki
  • Plaże i kąpieliska
  • Przygoda
  • Rozrywka
  • Sporty
  • Trasy i Szlaki
  • Wodne
  • Zabytki
  • Zimowe
Gdzie
image

Przegląd funkcjonalności

1. Przejrzyj statystyki atrakcji

Po utworzeniu konta zostaniesz przeniesiony do panelu użytkownika. Będzie to Twoje osobiste centrum analizy najważniejszych danych, które dostarczą Ci ważnych informacji o codziennych wyświetleniach Twojej oferty przez użytkowników,  pozyskaniach klienta i statystykach recenzji oraz alertach o niskich ocenach.

Będziesz w stanie:

 Monitorować aktywność osób odwiedzających Twoją atrakcję
 Uzyskać informacje na temat wyświetleń Twojej oferty przez użytkowników
 Uzyskać dostęp do wyników potencjalnych klientów (tzw. leady)
 Śledzić opienie o Twojej atrakcji

2. Dodawaj ogłoszenia

Poinformuj odwiedzających o najnowszych ofertach lub promocjach korzystając z naszych funkcji wezwania do działania, takich jak:
 Ogłoszenia
 Zapisz się
 Kup bilety
 Skontaktuj się z nami
 Pobierz ofertę
 Dołącz teraz
 Więcej informacji
 Wydrukuj kupon
 Zarezerwuj teraz
 Zaplanuj wizytę

3. Generowanie leadów i recenzje

Formularze kontaktowe to dobry sposób, aby potencjalni klienci mogli skontaktować się z Tobą bezpośrednio za pośrednictwem Twojej wizytówki na stronie atrakcji.

Formularze są włączone tylko dla planów STANDARD i PREMIUM, co pozwala szybko i łatwo wysyłać wiadomości do właścicieli atrakcji. Wszystkie zapytania wysłane za pośrednictwem formularza pojawią się w Twojej skrzynce odbiorczej pulpitu nawigacyjnego. Możesz również odpowiadać na wiadomości bezpośrednio z centrum wiadomości, gdy ta trafi do Twojej wewnętrznej skrzynki.

Twoje centrum recenzji zapewnia łatwy dostęp do wszystkich opinii pozostawionych w Twoich ofertachj atrakcji, co daje Ci możliwość kontrolowania otrzymywanych komentarzy.

Odwiedzający będą mogli również:

 Dodać ocenę, napisać i edytować swoją recenzję.

 Głosować na komentarze innych użytkowników.

 Dodać do recenzji zdjęcie okazujące np. super spędzony czas w Twoim obiekcie.

4. Obsługa i zarządzanie ofertami

Ważne jest, aby informacje o Twoich atrakcjach były jak najbardziej szczegółowe i aktualne. Im więcej odwiedzający wiedzą o Twojej atrakcji, tym większe prawdopodobieństwo, że będą chcieli ją odwiedzić.

Panel użytkownika zawiera wszystkie narzędzia potrzebne do tworzenia profesjonalnych katalogów ofert i zarządzania nimi. To naprawdę przyjzne i jednoczesnie potężne narzędzie.

W swoim panelu będziesz mógł:

 Wyświetlić wszystkie swoje atrakcje aktywne, oczekujące i wygasłe.

 Zmienić plan cenowy swojej atrakcji w dowolnym momencie.

 Edytować swoje atrakcje, aby uzupełnić lub zaktualizować treści.

5. Zarządzania menu i cennikiem

System zarządzania menu pozwala właścicielom atrakcji tworzyć własne menu lub cennik z różnymi typami (np. usługi, menu, cennik) i grupami.
Udostępnij swoje menu/cennik, takie jak:
menu oferty bufetowej dla Twojego obiektu
cennik Twoich usług itp.
Możesz przesłać również menu lub  cennik usług w formie obrazu.

Opcja zarządzania cennikiem może również nieśc ze sobą oferty marketingowe, wskazujące na zniżki dla użytkowników, którzy skontaktują się z Twoją firmą za pośrednictwem katalogu oferty w naszym sewisie. Możesz zmieniać strategię swojej oferty za każdym razem, gdy zajdzie taka potrzeba.

Jeżeli w swoim obiekcie serwujesz jedzenie możesz rozszerzyć swoją działalnośc i dostarczać jedzenie na wynos korzystając z Uber Eats, Wolt lub Glovo. W ten sposób zyskujesz dodatkowych Klientów.

6. Zarządzanie wydarzeniami

Promuj swoje nadchodzące wydarzenia za pomocą opcji promocji wydarzeń.
Utworzenie wydarzenia jest banalnie proste i trwa zaledwie chwilę. Po zapisaniu
Twoje wydarzenie automatycznie pojawi się na Twojej stronie atrakcji.

Po włączeniu opcji wydarzeń będziesz mógł:

 Zobaczyć uczestników wydarzenia, którzy do niego dołączyli.
Udostępnić (Ty i inni użytkownicy) Twoje wydarzenie w mediach społecznościowych.
 Dodać dodatkowe szczegóły swojego wydarzenia.
 Podać link do strony zewnętrznej, aby np. kupić bilety na to wydarzenie.

7. Kampanie reklamowe

Twórz kampanie reklamowe i zarządzaj nimi, aby przyciągnąć nowych klientów do Twojej atrakcji.

Generuj więcej leadów – potencjalnych klientów dzięki reklamom ukierunkowanym w wielu lokalizacjach w witrynie. Od reklam na stronie głównej po stronę ze szczegółowymi informacjami o ofercie –  wyświetlaj się właściwym osobom.

Reklamy mogą być wyświetlane na stronie głównej serwisu, w szczegółach katalogu atrakcji na pasku bocznym i oczywiście w wynikach wyszukiwania z pozostałymi wynikami jako pierwsze wpisy.

Wyświetlaj swoje reklamy osobom poszukującym określonej kategorii, tagu (słowa kluczowego) lub funkcji w określonej lokalizacji za pomocą reklam losowych, reklam na stronie ze szczegółami atrakcji, jako reklama w wyszukiwarce i taksonomii oraz reklam ukierunkowanych.

8. Kupony, rabaty i oferty

Zachęć konsumentów specjalnymi ofertami i promocjami! Promuj swoje zniżki udostępniając i wyświetlając nieograniczoną liczbę kuponów ofertowych na swojej stronie atrakcji.

Ustaw czas odliczania dla rabatu, aby ograniczyć ją czasowo lub stworzyć poczucie pilności. Prezentuj zniżki w różnych stylach i pozycjach na swojej stronie atrakcji, aby jak najlepiej dopasować wygląd do własnych potrzeb.

Kupony rabatowe i oferty są łatwe do utworzenia, wystarczy wybrać Rabaty/Kupony z pulpitu nawigacyjnego i wypełnić formularz online.

 Utwórz kody kuponów dla każdej ze swoich atrakcji.

  Ustaw datę rozpoczęcia i zakończenia promocji.

  Ustaw link zewnętrzny do przycisku kuponu.

  Prześlij obraz dla swoich kuponów/rabatów/ofert.

9. Pozostałe funkcje

Wideo na stronie – film wideo dodatkowo zachęci do odwiedzenia Twojej atrakcji i jest jednocześnie dodatkową promocją Twojego obiektu. Wystarczy dodać w formularzu link do wideo YouTube, aby automatycznie pojawił się na Twojej stronie atrakcji.

Godziny otwarcia  – prezentuj na stronie godziny otwarcia obiektu w czasie rzeczywistym. Ta opcja to również filtr wyszukiwania dla osób szukających atrakcji aktualnie otwartych. Prezentowanie czasu rzeczywostego jako wskaźniki:

  Otwarte teraz
  Teraz zamknięte
  Dzień wolny
  Otwarte 24 godziny

Tagi, sowa kluczowe – wyświetlaj swoją atrakcję osobom korzystającym z wyszukiwarki na podstawie tagu (słowa kluczowego). Precyzyjnie określ słowo kluczowe pasuące do Twojej atrakcji aby prezentować się osobom szukającym atrakcji.

Twoja strona www –  podanie oficjalnego adresu URL witryny związanej bezpośrednio z atrakcją pozwoli na szybkie przejście osoby zainteresowanej do Twoojej prywatnej witryny internetowej.

Dane kontaktowe (nr telefonu) – podanie numeru telefonu generuje 3 razy więcej kontaktów niż jego brak. Wskazanie numeru pozwoli na bezpośredni kontakt i uzyskanie zainteresowanym osobom dodatkowych informacji o Twojej atrakcji.

Twoje strony w social mediach – szczerość w kontaktach z klientami może zbudować silne relacje. Nie wahaj się dołączyć mediów społecznościowych, to dodatkowa drogą pozyskania nowych zadowolonych osób. Możliwość dodania odwołania do:

  Facebook
  Instagram
  Twitter
  YouTube
  Linkedin

FAQ (najczęściej zadawane pytania) – podziel się niektórymi z najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi, aby osoby odwiedzające wiedziały, że powaznie traktujesz swoją działalność i naprawdę troszczysz się o swoich klientów.

Gotowy  do rozpoczęcia?

Dodaj własną atrakcję.
Nie widzisz atrakcji, którą znasz? – dodaj ją do naszego serwisu zupełnie za darmo!